thedevilinside.blogg.se

2012-09-25
19:25:13

Trött, därför inget inlägg igår...
Jag har prao vecka den här veckan så jag hinner inte blogga för jag kommer hem sent och är super trött... Så jag kanske får sammanfatta min vecka sen senare. För jag jobbar på det stallet som vi rider på vanligtvis på onsdagar. 
 
Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer, det händer ändå inte så mycket på stallet... Men ni kan få en del bilder från idag :)
 
Haha hade plåster på fingrarna... och ja man blir ju lite skitig av att jobba i stall xD 
 
Jag kör på HARD WORK WORK! ;)
 
Lilla fina Tango :D En super söt c-ponny :D <3
 
Sen fick vi ta in shettisen och dom två amerikanska miniatyrhästarna :D Så jag fick leda den super söta Sixten ;D Som är upp till knäna ungefär ^^ Super söt :3 
 
 
 
 
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: