thedevilinside.blogg.se

2013-02-25
21:11:12

Dagen :)
Idag började skolan för mig igen efter sportlovet och jag kan ju säga att jag va något trött imorse... Det blev inte så jättemycket gjort i skolan heller för det va svårt att koncentrera sig med tanke på att alla va helt galna och sådär efter lovet ;) 
 
Men sen efter skolan åkte jag till stallet och fixade och red Chanel :) Red ett dressyrpass och shit va jobbig hon va... Red med graman tygel och då var hon hyggligt sammarbetsvillig men sen när jag tog bort den så var hon bara jobbig. Så efter ett tag blev jag så trött på henne så jag orkade inte bråka med henne så jag avslutade där. :) 
 
Nu imorgon ska jag till travet igen nu då i 4 veckor, och jag kan ju säga att det är inge kul där... För har man lärt sig grunderna i att köra häst så tycker iallafall inte jag att det är lika kul längre för då sitter man ju bara där och åker med typ.. Så lite otaggad på det är jag...
 
Bild från sportlovet då Chanel helt plötsligt blev dressyr ponny! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: