thedevilinside.blogg.se

2012-09-19
19:48:59

Ridningen idag!
Det blir ett kort inlägg nu för jag är grymt trött...
 
Idag så repeterade vi lite från förra onsdagen om vad vi gjorde på teorin.. Alltså lite häst vid hand och sådär. Men sen då så hade vi hoppning och det va inte så jätte märkvärdigt... För vi hade två hinder och så skulle vi räkna galopp språng och sen också öka och minska mellan hinderna. Hugo var ganska roliga att hoppa... han lyssnade bra på mig (oftast x)) men han hoppade ganska så konstigt ibland.. han trodde att han kunde få in ett galoppsprång till precis innan hindret men sen ångra han sig så det blev ett halvt galoppsprång istället. Så han va lite konstig ibland... 
 
Usch vilket tråkigt inlägg men jag är så sjukt trött så jag orkar inte göra nånting typ... hehe hoppas ni överlever iaf...
 
Men ni får iaf en snabb ritat bild på hur vi hoppade idag. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: