thedevilinside.blogg.se

2012-09-23
19:20:30

Ridningen idag:
Jag kom hem från stallet för ungefär en timme sen efter att ha ridit Chanel! Hon va super pigg och stark idag men det va bara roligt! :) Fick även reda på av ägarna att dom har anmält mig till en KM - hoppning i oktober ;D Så nu blir det bara att hoppträna inför de! :D 
 
Men men eftersom Chanel va så pigg så ökade jag galoppen idag... Och shit va snabbt det gick och vad kul hon tyckte de va att få springa så fort hon bara kunde! :D Och sen efter de så red jag igen LC:1 programmet och då va hon fortfarande väldigt pigg och stissig, men sen slappnade hon äntligen av och hon blev MEGA fin! :D Jag kunde rida henne i kort galopp och djup form! :'D Dukig häst! <3
 
Kan ju säga att jag precis kollade på William Spetz´s nya egna serie "Williams Lista" och den va jättebra! :D Så nu ska det bli kul att kolla på den framöver varje söndag kl 19 :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: