thedevilinside.blogg.se

2012-09-17
19:52:56

Om idag! :)
Idag så skulle jag ju ta spruta... Och huha.. det var ju inte direkt roligt... Fast det gick ändå bättre än vad jag trodde! Jag fick ligga ner istället för att sitta upp och då tog dom också på höger arm... Jag tittade bort hela tiden och sen kände jag "sticket" och sen kom vätskan... Och shit vilken obehaglig känsla i hela armen!! Det typ bänner i armen och liknande. Men sen hade jag lite "ont" efteråt. Men jag lyckades ändå inte svimma! ;) 
 


Och sen åkte jag till stallet och red Chanel och fixade allt åt henne. Och jag trodde då att jag kanske inte kunde rida så mycket för att jag skulle få för ont i armen, MEN jag fick inte ont alls när jag höll på i stallet och sådär, så det kanske va att jag inte tänkte så mycket på de. Så jag red Chanel ganska länge och hon var super duktig!! Hon gick i form nästan hela tiden och hon va inte alls så super pigg. Hon va lugn och lyssnade bra på mig. Det blev att träna på små volter och  Ååh fina ponny! Det här kommer bli så bra! :'D 
 
Här är några bilder från när jag skrittade av henne... hehe trött hest :3 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: