thedevilinside.blogg.se

2012-09-15
18:40:12

Medryttare!! :D
Idag så provred ju jag en c-ponny, och gissa vad?! Jag är medryttare på den nu :D! Och jag är supoer glad för det för att det är en så sjukt rolig häst att rida! :'D Jag kan ju ta och berätta lite grann om hästen nu eftersom allt är klart :) Hon heter Chanel och är runt 19/20 år och är så sjukt stark och pigg för sin ålder... Det är helt sjukt...
 
Jag fick testa att hoppa henne idag också och jag som tyckte hon va snabb i dressyren... Men woah i hoppningen gick det undan! :o Innan och efter hindret går det i 180, bokstavligen! Men det är sååå kul när det går fort, och hon kan verkligen mycke för att vara i den åldern! Hon kan va väldigt stel och spänd i början men i slutet när det släppte, shit va fint hon gick! Helt underbart! <3
 
Så jag tror att det här kommer bli riktigt bra! :D Så jag kommer rida henne 3 gånger i veckan nu! :D Och det som är så kul att höra är att ägarna tyckte jag red henne jättebra i både dressyr och hoppning. Så då kommer jag bli ännu mer taggad på det här nu! :'D
 
Bild på Chanel (inte från idag, tog bilden från ägaren) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: