thedevilinside.blogg.se

2012-09-16
16:28:50

Jag får PANIK! >_<
Gaaaah, hjälp mig!!! Jag får panik inför imorgon :( För imorgon så ska jag ta spruta :'( Jag är bokstavligen LIVRÄDD för sprutor... Jag kan inte ens kolla på när någon annan ska ta spruta för att jag tycker det är så sjukt läskigt och jobbigt... Buhuhuhu ... Det är en sån här spruta som är mot livmoderhals cancer då man ska ta typ 3 sprutor på ett halv år. Och jag ska ta den första imorrn..
 
Och sen direkt efter sprutan så ska jag åka och rida Chanel och då kommer ju förmodligen min arm vara helt död efter sprutan... Så jag får försöka rida så gott det går på den starka ponnyn... Hehe, men då kanske jag samtidigt inte tänker på smärtan i armen.. Åååh... Ja ja vi får se hur det går.. 
 
Now i kinda feel like this...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: