thedevilinside.blogg.se

2012-09-14
20:13:41

Imorgon...
Imorgon så kommer jag åka till stallet och så ska jag provrida en c-ponny! :D Som jag då kanske kommer vara medryttare på sen, men jag kommer inte säga vem så ni får se efteråt ;) För jag vill inte säga för mycket heller för än jag vet säkert om jag ska börja rida på den eller inte. Men jag ser framimot det iaf! :D 
 
För övrigt så är min skoldator i skolan (logiskt... haha) och det är bara för att jag hade tydligen inte ett program som jag var tvungen att ha på datorn så dom är tvungna att fixa det nu... Buhuhu för jag hatar min andra dator för den är MEEEEEEEGAAA seg O.o 
 
Sålänge får ni lite bilder från Tumblr :3 
 
true story...
 
Tuffning där ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: