thedevilinside.blogg.se

2012-09-28
20:03:00

I'm back! (bildbomb) :)
Jag är fortfarande riktigt trött och slut! Men det har ändå varit kul och sådär på stallet Nyby Torshälla. Det va lite segt i början men sen när jag väl började lära känna folk som jobbar där så blev det ganska så kul! Jag orkar inte rikitgt skriva om allt jag har gjort just nu men jag kanske skriver imorgon ett inlägg innan jag ska åka till pappa vilket jag ska göra på morgonen. Så imorgon blir det ingen uppdatering om det inte blir på morgonen för sen kommer jag inte ha dator förrän på Söndag och då ska jag åka och hoppträna med Chanel så då får vi se om det blir några filmer/bilder där ifrån :) 
 
Här får ni en lite bildbomb från i slutet på den här veckan :3 Massa söta hästar ^^
 
True Shit ;)
 
Det växer havre i stallgången XD
 
Fina Jeltsin :3
 
Så sjukt fin bild på lilla Mirabell <3 
 
Jeltsin, Sixten och Mirabell :)
 
 
 
Amerikanska miniatyrhästarnas träns! Pyttelitet ^^ 
 
Haha fula Smirnoff x) Jag frisserade hans man och jag blev ganska så nöjd ^^
 
TURBO HUGO ;D 
 
 
Sura Pricken... Som förövrigt sparkade mig idag -.-
 
Haha ute och går med hundar ;) Nej men där ser ni hur små Amerikanska miniatyrhästarna är :')

Kommentar:
#1: Ellen

Fina.

2012-10-01 @ 20:17:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: