thedevilinside.blogg.se

2012-09-02
08:50:39

Gårdagen.
Det blev tyvärr inga bilder men vi hade jätte trevligt iaf igår! :) Eftersom min brorsa och hans sambo (Lisa) precis har förlovat sig också så fick dom en liten present från oss också, sänglakan ;) Men men när dom kom så åt vi ialla fall kräftor, som var SUPERGODA! ^^ Och sen efter det blev det lite tårta och annat mumsigt... 
 
Och igår så kom jag fram till att jag ska f*n ha godisförbud i minst en månad nu ... MINST! För jag är så trött på godis och jag tycker jag börjar känna mig tjock... (jag vet att jag inte är det men jag kommer väl att bli det snart) O.o 
 
Vad händer idag då...? Jo jag ska typ städa och sen åka till stallet som jag inte har varit på på länge, och säga att jag ska sluta som skötare för att jag har inte tid att åka dit nu efterskolan och eftersom jag rider med skolan och är på stall med skolan och sådär så hinner jag inte va skötare.. Eller jo jag hinner men jag har ingen lust.
 
Jaa juste... imorrn kommer förmodligen mina nybeställda byxor! :D Det kommer komma upp bild imorrn kväll om dom har kommit ^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: