thedevilinside.blogg.se

2012-09-10
19:02:23

Dagens outfit! + vad som händer i veckan!
Här kommer dagens Outfit! :D Tröja: Dead by April, Byxor: Svarta "treggings" 

 
Men det som händer i veckan dårå...: 
Idag: Idag så var det vanlig dag i skolan och så nu efter skolan så åkte jag hem och sen åkte till stallet (ekelund) och det va riktigt kul att åka dit och hälsa på igen! :D Träffade många som jag kände och sådär... Men annars hände det inte så mycket. :) 
 
Tisdag: Jag börjar kl 10:10 ^^ och så kommer vi bara att ha projekt arbete och idrott... Och på idrotten så ska vi ha typ "stads orientering" O.o Men men vi får se hur det går...
 
Onsdag: Då ska ju jag RIDA!!! :D Och vi ska ha markarbete! (och för er som inte vet vad det är så är det typ som hoppning fast bommarna ligger bara på marken..) Och det är ju klart att jag taggar sjukt mycket till det för att jag vill se hur Hugo är i hoppning och sådär! :D SUPER kul ska det bli! :D 
 
Torsdag: Vi kommer att ha Första hjälpen och Brandutbildning hela dagen, börjar 09:00 och slutar kl 15:00 tror jag.... Haha så det får vi se hur det går med de då O.o ;) 
 
Fredag: Då har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, men i skolan kommer vi väl ha vanliga lektioner och sen efter det så blir det väl lite mys hemma med film kanske! :) 
 
Och så lördag och söndag har jag ingen aning om  vad jag ska göra än... Det får vi se! Men nu vet ni lite om vad jag kommer göra i veckan... ^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: