thedevilinside.blogg.se

2012-10-16
19:56:10

Praktiken på stallet idag ^^
Hihi idag har det hänt ganska så mycket på stallet idag :) Först när jag kom dit så började jag mocka som vanligt och så efter de skulle jag hjälpa till på handikapp ridningen och leda shettisen Jeltsin. Det gick bara bra och dom handikappade/funktionshindrade blir så himla "exited" när dom kommer upp på hästen och man börja skritta och leda runt dom. Så kul och se ändå.. :) 
 
Men sen efter de så skulle jag hjälpa hovslagaren lite med att hålla i hästar och flytta hästar. Och så skulle han verka småttingarna XD alltså shettisen och dom två små amerikanska miniatyrhästarna... Haha det såg lite kul ut för han använder jätte stora verktyg till hovar som är typ 2-3cm i diameter typ x) Så jag tog Sixten och en annan tjej tog Mirabell (dom två minsta) och först skulle Mirabell verkas och sen Sixten. Och det va så kul för när jag står i stallgången och väntar på "min tur" så ser Sixten nånting och blir jätterädd så han  typ ställer sig och kolla ut i tomma intet och är helt fryst XD Han höjer huvudet och sen så bara fryser han hahahaha han vågade inte röra sig, så i den stunden tog jag ett bar bilder på honom ;P : 
 
Hahaha fyrkantig ._,
 
 
Kolla hovarna!! ;D och storleken på mulen :3 om man jämför med grimskaftets spänne XD 
 
Supersöta hästen ;3 

Kommentarer:
#1: Lara

Sööt

2012-10-29 @ 09:24:00
#2: Sofie med Frans

Ååååh vill ta hem den och krama sönder den, sjuuuukt söt!!! <3

Svar: Hahaha jaaa! ;D
Steffi

2012-10-29 @ 23:46:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: