thedevilinside.blogg.se

2012-10-04
18:53:26

Körde trav igår + sen hoppträning och ramlade av...
Hann inte blogga igår för jag kom hem kl 10 på kvällen från hoppträningen igår... :) 
 
Men vi va på Sundbyholms travbana igår och körde då första gången, men det va inte första gången som jag körde, men det va riktigt kul! :D Så vi fick först lära oss lite om grunderna hur man svänger och sådär och sen fick vi ta en lite runda runt området så vi fick se där hur det såg ut där också :) 
 
Och sen så igår kväll så hade jag hoppträning på Chanel! :D Det gick super bra och hon va lugn och fin och hoppade jättefint men stannade ett par gånger, som hon gärna gör om man håller i henne för mycket i tyglen. Men sen när jag skulle hoppa ett vanligt räcka på typ 60cm så råkade jag hålla i henne lite för mycket innan  hindret och  då tvärnitar hon och jag flyger av... Men jag skulle faktiskt kunna sitta kvar om hon inte drog ner huvudet. För hon stannde och när hon gör det brukar jag sitta kvar även fast jag hamnar framför sadeln men nu igår så tog hon ner huvudet och då gjorde jag en kullerbytta över hennes hals och landar på huvudet och ryggen... :( Så efter det fick jag ganska ont i huvudet och hade lite ont imorse också... Men det har gått över nu. Men det va bara att hoppa upp igen och hoppa vidare! :) 
 
Här får ni lite bilder från travet + en film när jag kör ^^ 
 
Cenit är redo för körning! :D 
 
Precis när vi har satt oss i vagnarna/sulkyn :)
 
Och så när vi har kommit in tillbaka från travet :) 
 
 

Kommentar:
#1: Magda Gillberg

Haha galna unge! Fan vad jag saknar dig kan du inte komma till jullovet?!? Vill träffa dig snart det var fan 1 1/2 fucking år sen som vi träffades sist. Minns fortfarande "bakom affären" i ytterhogdal. Fan va äckliga vi var asså. Och för alla som misstolkar det där så fuck you then ;)

Jag och Steffi är fan de mest awsome människorna man kan träffa på:) eller hur ??

Svar: åååh... hihih jaa uah vad jag saknar dig ^^ <3
Steffi

2012-10-15 @ 20:50:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: