thedevilinside.blogg.se

2012-10-01
13:05:00

Dålig uppdatering pga trött...
Orkar inte skriva om vad jag gjorde lite på praktiken... Om det verkligen inte är någon som vill att jag ska skriva om vad jag ungefär fick göra osv. ? Men jag är sjukt trött från den veckan och sådär så der är därför som jag inte har uppdaterat så  mycket :/ 
 
Men igår när jag hade en liten hoppträning på Chanel så gick det suoer bra! Vi tränade på lite läskiga hinder bla. grind, sockerbitar under hinder, plank m.m. och hon stannade ett par gånger på en oxer men sen upptäckte hon att det inte va så läskigt som hon trodde. ;) Och när jag skulle hoppa grinder så trodde jag och ägaren att hon skulle stanna men hon hoppade det jättefint och stannade inte än ända gång! Och jag hoppade de flera gånger! :D Duktig häst! Så nu ska jag vara med på en hoppträning på onsdag så där jag kommer kunna träna ännu mer på läskiga hinder och sådär! För nu taggar vi till KM i hoppning den 21 oktober! :D Woohooo ! Och då ska jag köra först en clear round runda på 60cm och sen LD - som alltså är 70cm för c-ponny! :D
 
Bild från tidigare hoppning.
 
Och så får ni en bild på mig för en liten stund sen :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: