thedevilinside.blogg.se

2012-11-02
16:49:42

Gårdagens hoppning på Chanel! :D
Igår hoppade ju jag Chanel och hon va jätteduktig! :D Jag hade ställt upp ett kryss på långsidan och sen ett räcke på diagonalen (se bild :3) Först hoppade jag 50cm som lite uppvärmning och sen efter de 60cm :) Och sen 70cm... Men sen började Chanel bli lite trött så jag skrittade ganska länge och efter ett tag blev hon ganska så pigg igen. Och självklart ville ju jag pröva hoppa 80cm också... För det har jag hoppat med Chanel förut så jag vet at hon kan de... Men första gången jag kom på hindret stannade hon, andra gången hoppade hon med lite tveksamhet och sen tredje gången tvärnitade hon och jag flög av x) Landade på fötterna på andra sidan hindret så jag slog bara i knäna i bommen. 
 
Så efter de bestämde jag mig för att jag skulle hoppa en liten bana på 60cm som avslutning ;) Och de fick jag film på! :D Plus att jag har redigerat filmen och är super nöjd :3 Heheh brukar inte redigera filmer så ja... ^^ Pappa tog bildena med blixt och sen försökte han att redigera bort det ljusa ögat som blir men det funkade inte riktigt så bra på alla bilder ;) 
 
Min lilla bana som jag hoppade ^^ (krysset står på en rak linje men de var svårt att rita de "rakt")
 
50cm kryss ^^
 
 
55/60cm räcke ^^
 
70cm räcke :) Och ja hon hoppade lite konstigt, därför ser de ut som om jag kommer ramla av XD
 
60cm kryss :)
 
70cm räcke :)
 
Pappa fick ingen bild när jag hoppa 80cm men därimot fick han den här bilden. Och det här är precis innan jag flyger av XD Man ser att hon tvärnitar x) 
 
Filmen! :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: