thedevilinside.blogg.se

2012-11-13
20:20:53

Finns inga som ni <3
Ååh Fanny, Hanna o Linda <3
 
Ni 3 har känt varandra väldigt länge, men jag har bara känt er tre i 3 månader! 3 MÅNADER!!! Känns som jag känt er i typ 3 år! Jag är så glad att jag har er... Vi fyra är så lika men ändå så olika, kanske är därför vi flummar runt så mycket? ;D 
Nananananananananananaaa SUBWAY :3 Hehehe alltid vi och subway <3 Ååh vet inte vad jag ska skriva mer... ;D
 
Men men kärlek till er <3 
 
Fanny, jag, Hanna, Linda <3 ÄÄÄÄÄLSKAR BILDEN ;D 
 
Hanna, Fanny, jag :3 
 
Jag och Fanny (a)
 
Hahahaha ååh orkar inte att jag och Linda hittade en effekt som gjorde att vi fick fjortisläppar så då kunde vi inte låta bli att se allmänt fjortisaktiga ut också >_<

Kommentar:

sötnosar!!

Svar: :D
Steffi

2012-11-13 @ 20:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: