thedevilinside.blogg.se

2012-08-27
18:22:40

Tråk... >_<
Sholahopp... Jag har jättetråkigt... Och idag i skolan har det inte hänt så mycket för att vi har mest haft vanliga lektioner, typ som matte två gånger och sen också "projekt" och så ja... det va typ det vi har haft idag. 
 
Just nu sitter jag mest att taggar KO-SAFARI!!! O.o Eller...? Haha men vi ska på Ko-Safari imorgon och jag har ärligt talat ingen aning om vad vi kommer att göra... Som jag skrev i förra inlägget... förmodligen något lantbruk. 
 
Meeen sen så taggar jag ju såklart tills på onsdag när vi ska åka till stallet och jag ska få rida fina Hugo igen :D :D!
 
JUSTEE!!! :D Vi kommer ju ha praktik vecka 39, och jag mailade Nyby Torshällas ridklubb (där vi rider med skolan) och frågade då om jag kunde praktisera där för att sedan fortsätta praktisera där varje tisdag som vi kommer göra.. Och jag fick göra de! :D Happy face! ^^ Superglad, vet inte rikitgt vad jag kommer att göra på stallet men förmodligen kommer jag kunna rida lite också och då kanske jag bland annat att få rida Hugo :D... TAAAAGGGAAAADD!!! :D :D
 
 
Här är jag i skolan idag :3 Mina kompisar ville se hur man gjorde en "Gif" ^^ hahaha xD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: