thedevilinside.blogg.se

2012-08-23
13:29:41

Nervös!
Fick sluta kl 11:15 idag så jag kom hem för en liten stund sen! Och idag så har det inte hänt så mycket i skolan... Vi hade Engelska och idrott... Fast vi hade typ "teori" idrott. 
 
Men nu är jag sjukt nervös för imorgon när 3:orna ska göra nånting med oss!! :o Är typ rädd... Haha nej men nästan, för asså, "ha på er oömma kläder"... hehehe rädda mig? ._. Men det som är bra är att vi kommer få våra datorer imorgon! :D det kommer va HP dator. Och dom är väl hyggligt bra..? ;) 
 
Men jag får väl skriva imorgon om vad dom gjorde med oss! Och så ska jag försöka att få några bilder om det går... Kanske skriver ett inlägg senare ikväll också! :) 
 
Sålänge får ni en "GIF" på mig alldeles nyss! ^^
  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: