thedevilinside.blogg.se

2012-08-30
18:56:00

Ett förslag på vad jag ska skriva: Skolan
Ja.. Jag har ju berättat kanska mycket om skolan och sådär men jag kan väl berätta lite till! :) 
 
Just nu tror jag att vi är 23/24 stycken i klassen och i min hästgrupp så är vi 6 stycken. Och nu har jag verkligen börjat lära känna nya vänner och sådär, för nu på rasterna så är alla med alla och har roligt, killar som tjejer. :) Och totalt i klassen så är vi 8 killar och resten tjejer dårå, ganska kul att det faktiskt är ett par killar som går inriktning djur och sådär! :) 
 
Men sen dom lektionerna vi har haft hittills är engelska, idrott, matte och projekt. Och med projekt menar jag att vi kommer få en uppgift som vi ska jobba med i grupp under ett par veckor för att sedan redovisa det vi har gjort. Och det är ungefär dom här ämnerna vi kommer ha. För i projektet så kommer dom flesta ämnerna att ingå i projektet.
 
Just nu så tycker jag att våra lektioner är ganska roliga... Fast det är lite svårt att säga hur jag tycker just nu eftersom vi fortfarande har lite mjuk start... Men men jag hoppas att jag skrev tillräckligt nu ;) 
 
http://realgymnasiet.se/eskilstuna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: