thedevilinside.blogg.se

2012-08-21
15:37:43

Dagen
Jag kom hem för ett tag sedan och idag var det den första "riktiga" dagen på skolan :) Vi körde mest namnlekar och sammarbetsövningar. Och jag känner redan att jag har fått några vänner och sådär, tack vare lekarna ;) 
 
Så nu är jag SÅ SJUKT MEGA taggad till imorrn då vi ska åka till ett stall och rida :) (vilket vi kommer göra varje onsdag) och sen så på fredag så ska vi ha "inspark" och med de menas det att 3:orna ska göra någonting med oss... dom sa att vi ska ha oömma kläder på oss... PANIK! Vad kommer dom att göra med oss stackars 1:or... ;) 
 
Men men det får vi se hur det går..
 
Jag får väl skriva imorgon när jag kommer hem om hur det gick och så :)
 
Känner mig såhär just nu 
 |
 |
 |
 |
V


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: