thedevilinside.blogg.se

2012-08-22
18:17:56

Dagen + Bilder :D
Åååh min dag har varit så underbar! Jag kom hem för ett tag sedan ... (hehe kom hem vid kvart i 5)
 
Men men idag har ju jag alltså varit på stallet med "hästhållnings gruppen" och det va så sjukt fint stall och jag blev helkär i hästen jag fick ^^! Så när vi kom dit på morgonen (08:45) så hade vi lite rundvisning i stallet och också en titt på hästarna i hagen! :) Sen hade vi teori och lite presentation och sådär fram till typ 11 då vi gick och hämtade hästarna vi skulle ha :) och efter det gick vi upp och åt lunch. 
 
Efter lunch skulle vi rida! :D Och guuuuud va fin min ponny va... Han va så sjukt underbar att rida<3 Info om han:
Hugo Boss (kallas Hugo)
Maxad D-ponny
Född: 2004
Ras: INGEN ANING XD men han va iaf fux
Allmänt: Han har varit gammal travare så ja :) 
 
Åååh asså jag fastnade för honom DIREKT när jag började jobba honom i form och sådär. Han blir lite banan när man ska ställa men SHIT va duktig! :o blev förvånad! 
 
Juste.. Dom hade kaniner där också :D Massa kanin ungar och massa andra kaniner! Och kycklingar... 
 
Så nu är jag SUPER SPEEDAD OCH GLAD SOM JAG VET INTE VAD :D :D :D :D :D 
 
Bilderna :) :
 
KANIN!! :D 
 
Kanin! :D 
 
Kanin :D
 
Kanin Rumpa! ^^
 
Hugo<3
 
Hugo<3
 
 
Här får ni också mitt schema för när vi kommer va på ridskolan och travet :) ( APL = Praktik ) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: